Powered by Blogger.

lelaki yang tidak dikenali kampung Gersik labuan meminta duit.

Posted by labuan | 10:50 PM

Minta perhatian kepada pendukuk kampung Gersik Lama dan Baru terhadap lelaki ini.. secara amnya saya kebetulan terpandang dari dalam rumah melalui tingkap kelakuannya..menuju terus ke rumah2 dan membuka pintu seperti org yg dikenali oleh tuan rumah tapi tanpa diduga dia terus meluru naik kerumah saya..kebetulan sempat ambil gambar waktu dia naik tangga dan dia terus bertanya "siapa tuan rumah.....saya org sandakan perlukan duit utk balik sandakan (dengan nada memaksa) saya terus masuk rumah utk ambil telefon..tiba2 dia sudah masuk ke dalam rumah tanpa izin dan tanpa buka kasut..serta merta saya minta dia keluar dan buat panggilan polis..lelaki ni terus lari... sila sampaikan juga kepada rakan2 lain di Labuan. polis telah datang menyiasat serta kami buat laporan polis.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...